En helvetes dag

Skulle träffat en vän i köpcentrumet idag och efter mycket om och men så kunde jag låna mammas bil för att komma dit. När jag suttit och väntat på min kompis i 10min så messar hon och säger att hon vaknade precis och hade försovit sig...
Vad less jag blev, tänkte att jag skulle fördriva tiden med att gå runt i affärerna och kika på kläder men var så jäkla paranoid och kände att folk stirrade på mig hela tiden att jag inte pallade trycket.. Jag gick tillbaka till bilen.

Fick en sån här måste döva känslorna attack och åkte runt  till affär efter affär för att komma på vad jag ville hetsäta... gick in och ut i tre affärer och fick sådan enorm ångest att det knappt var hanterbart.. vad händer med mig??

Bestämde mig för att köpa en B&J = lättspytt. Skulle få panik om det inte skulle komma upp sen, köpte även choklad bara för att... jag vet inte? för att jag alltid gör det.

åt ca 100g choklad och 350-400ml glass + drack en massa vatten innan jag gick och spydde. En ganska liten hets och inget smakade gott. det var inte som det brukar.. jag är fortfarande riktigt low men ska strax iväg till friskis.
Det blir dubbelpass idag!!


Kommentarer
Postat av: Blondie

woho ja det känns bra att tagit tag i mitt chokladbegär =) synd att du hade en dåligt dag, sådana kommer utan förvarning -.-

2011-11-13 @ 17:07:18
URL: http://withoutcalories.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; tack <3

2011-11-13 @ 17:45:22
URL: http://skinnywater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0