Å herregud

Har varit uppe sen klockan 8 idag och bara slösurfa runt på en massa bloggar och läst ut boken hungerflickan som jag fick av A i present. Riktigt bra bok faktiskt och väldigt varierande.

Idag känner jag mig allmänt less på allt, tror att jag fick i mig en för stor brunch.. förmodligen det som bidrar till att jag känner mig misslyckad.

Jag åt 2.5dl lättyoughurt med flingor. Egentligen inte jätte mycket men det gav mig ångest idag i alla fall. usch känner mig tjock!!

Funderar på om det ska få bli det enda jag äter idag kanske? då borde det kännas mer okej..

Nee vill bara gråta, mitt hår är äckligt och fult trots att jag duschade igårkväll, mina byxor sitter helt fel, mitt ansikte är geggigt av allt fett usch jag bara dryper i fett idag, kan inte ens ta på migsjälv utan vilja spriga och tvätta händerna.. är inte det lite weird?

samtidigt vill jag hetsäta.. asså vafan är det här för något.. FÖR mycket känslor idag. USCH!

Jag längtar tills ikväll, då tänker jag gömma mig i stora mjukisbyxor och tjockis tröja och ta med mig en filt (haha) om du inte har någon sådan A? ligga och prata med A hela kvällen och se på Irene Huss

Kommentarer
Postat av: sofia

får typ panik av detta inlägget,

vill bara röra om i ditt huvud..



jag har varit/är sjuk i anorexi, är påväg mot ett friskt liv och har kommit väldigt långt.

men om jag får fråga, vad är ditt mål med att gå ner i vikt?

2011-11-15 @ 17:51:40
URL: http://playthemoment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0