22.22

Har legat i sängen sedan kl 17.00 idag.

Anledning: åt en macka på stan med syrrans pojkvän och även ca 2hg godis. Nu är jag kom hem så mådde jag så jävla dåligt. Blev illamående och är fortfarande sjukt illamående trots att det var ca 7timmar sedan jag åt det.

Fast jag kommer inte ihåg senaste gången jag åt bröd så det kanske har med det att göra? eller att jag inte åt något igår. Har faktiskt inte ätit mycket alls dem senaste dagarna och var nere på en lägre vikt än jag uppdaterat er om till och med efter att jag smockat i mig den där mackan...

imorgon tänker jag fasta igen, för om det är såhär äckligt illamående jag ska bli om jag äter så vill jag inte alls ha någon mat. Mat är fan så sjukt ovärt.

Klart att det fanns en liten (stor) gnutta ångest över att jag faktiskt åt en macka på stan och 2hg godis när jag lika gärna kunnat låta bli. men just nu orkar jag inte tänka på det, fyfan.

Har tagit två dulcolax och hoppas på att mackhelvetet snart är borta i alla fall.


Kommentarer
Postat av: WB

Jag kommer lösenordskydda min whatisbeautiful blogg från och med nu. Blev typ påkommen.

användarnamnet & lösenordet står i epostfältet.

Kram.

2011-11-17 @ 01:03:33
URL: http://whatisbeautiful.blogg.se/
Postat av: Little J

Du kanske inte tål gluten? Eller kan du äta andra såna produkter? <3

2011-11-17 @ 15:10:18
URL: http://minimalistic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0