Tisdag

Godmorgon!

Har suttit och pluggat en stund och äntligen skickat iväg ännu ett arbete. Känns skönt, men har väldig panik över resterande grejer. Usch säger jag bara!

Fastan har gått bra i alla fall och jag vet inte om jag är särskilt hungrig, mer sugen i så fall. Fast jag vet inte riktigt på vad.. svårt det där i vanliga fall, fast nu är det nog met tur att jag inte har cravings för något, för då hade fastan säkerligen varit outhärdlig.

Jag har ett problem dock. På torsdag sticker jag iväg och träffar lite kompisar i göteborg, och då kan jag ju inte undvika mat, och när jag inte kan undvika mat så äter jag oftast mer än jag måste. Dessutomkan jag ju inte spy heller när jag är hos dem. JAA DET ÄR STORA PROBLEM JAG HAR!

Ne ska nog kolla ännu ett avsnitt av favvoserien för tillfället och sedan köra igång med lite rapportskrivning tror jag.

tjiaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0