IN/UT

IN

tre glas vatten med citron, lite lönnsirap och cayennpeppar


UT

1h zumba

 

 

Jag tycker att dagen har gått bra faktiskt, har inte alls varit sugen på något att äta idag. Vet inte om det har med att jag bestämt mig eller för att jag sovit så otroligt dåligt det senaste. Har svinont i huvudet också vilket jag inte alls brukar få vanligtvis när jag vattenfastar. Så jaa det är nog sömnen som spelar roll.


Imorgon ska jag träna med en kompis vid halv 7 på morgonen, då hinner vi köra ett bra tag innan skolan börjar.
På tal om skola så har jag en rapport som ska vara färdigskriven.. när ska jag få sova?


Anyway: Jag är nöjd med dagen i alla fall


btw: se filmen hur många lingon finns det i världen

skitbra film, helt klart sevärd!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Du är jätte duktig :)

2011-05-03 @ 07:33:58
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0