IN/UT


Tycker att hon är ursnygg!


IN

De tre drinkarna från master cleanse dieten

UT

30 min promenad

1h på löpbandet (gick mest i ett rakt tempo och sprang bara 2km)

25 min crosstrainer

10 min rodd

20 min cykel



Känns väl helt OK. Efter min kompis kommentar vill jag bara rasa i vikt.
Undra om jag lyckas komma ifrån lunchen imon. Brukar vanligtvis lämna min klasskamrater och säga att jag måste plugga eller prata med någon lärare. Men imorgon kan jag inte lämna henne för att vi äter ensamma och sen kommer det se dumt ut att ta med en proteindrink in och bara fylla på vatten.

Inser ni att jag har problem


Imorgon träffar jag A klockan 08.00 för att träna igen. Blir mest styrka imon för hon ville köra det, jag är mer för konditionsträning. Men jag hoppas vi kör lite sånt också.

Godnatt ~ om jag lyckas somna


Kommentarer
Postat av: N A R R O W

jag fortsätter. fast jut nu vill jag gräva ner mig själv för jag kom på att om typ en månad ska man gå med bikini på stranden. aa men skjut mig!

nya tag imorgon!

ta hand om dig ❤

2011-05-04 @ 00:22:28
URL: http://narrowest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0