In Gothenburg

Sååååå skönt att vara borta ett tag. Men det känns så jävla jobbigt att inte kunna gör något alls åt maten..´jag vill spyyyy. jag är hemsk. JAJA har i alla fall hittat en klänning ´till studenten idag. Känns super faktiskt. Imorgon blir det en sväng in på liseberg. Ska försöka sköta mig imon i alla fall och på söndag ska jag fasta. Måste gå ner i vikt tills nästa gång ifall skolsköterskan skulle få för sig att väga mig igen... dethär går ju inte. Men jaa så får det bli. måste kunna hålla mig imon bara.

jag saknar er. blir bättre när jag kommer hem på bloggfronten. Tro inte att jag ger upp hoppet om att bli smal bara för att jag får hjälp, nejdå.. alla säger att jag är smal redan, men bara vi vet ju vad smalt egentligen är.. eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0