Glad tjej


ursäkta att jag alltid tar bilder jag använt

Jag tror inte att jag fastat såhär länge förut, eller jag kommer inte ihåg. Har klarat mig i snart fyra dygn på bara vatten och det syns på vågen.. glad tjej det sjuka är att det är typ bara det som gjort mig så otroligt glad den här veckan. Jag glädjs som fan av att se vikten minska på vågen, mitt största intresse typ.

Imorgon får jag se hur jag gör. Jag tror att jag egentligen har lätt att komma undan maten imon men samtidigt så kan man ju alltid äta något litet, fast å andra sidan så är det ju 5te dagen på fastan som magsäcken börjar minska, fast tror den gör det även om man äter något litet som sagt.

 

 

Hade myskväll med mamma idag nere i bion, jag hae fått för mig att det var Anna skipper på tv ikväll ( har trott hela dagen att det är torsdag) men vi fastnade framför klockan 8 med stjärnorna istället.

Mamma tyckte att vi skulle köpa en massa gott för att vi skulle ha myskväll, jäklar vad förslag hon kom med haha, men det blev cola light istället, jag har faktiskt inte ens druckit det denna veckan, Bara vatten och c-vitaminvatten och 2 koppar te då.


Kommentarer
Postat av: c

sv. yes :D det var asnice! checka ledins vitaminfasta, den för sex dagar tog jag, fast efter tre dagar drack jag ingen juice, bara buljong, för juicerna var så vidriga :S och sen tog jag en extra dag för jag var inte alls sugen på att äta så jag skulle lätt kunna fortsatt typ 5 dagar till! men fick inte..

2011-05-18 @ 22:51:24
URL: http://dreamingforawhile.blogg.se/
Postat av: Danni.

vad duktig du är :D

2011-05-27 @ 13:22:29
URL: http://ohnightdreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0