Det var då HELVETE!!

Jag orkar inte med det här mer... mina händer är såriga, min hals är öm efter att ha spytt hela veckan och min självkänsla ligger i botten. Jag vill just nu inget annat än att dö.

Så idag har jag sökt hjälp, men det va då fan att man ska ha en psykiatriker till pappa som känner allt och alla. Jag var inne hos skolsköterskan nämligen och hon visste vem han var och sa att hon vet att han bara skulle vilja mitt bästa så hon praktiskt taget ÖVERTALADE mig om att hon ska ringa till honom... och då kommer mamma få reda på det och nu är mitt liv inget annat än ett RENT HELVETE. Faan asså.

Nu ska jag packa väskan för att åka till göteborg över helgen, kommer bli super, bussen går om en timma så det är väl dags att snabba på. Ska bli så jävla skönt att träffa gamla vänner som man vet att man kommer så bra överens med. Ska bli så skönt att komma bort från allt ett tag.

See yaa

Kommentarer
Postat av: J

Förstår att det är riktigt, riktigt jobbigt men tycker samtidigt att du är stark som faktiskt har gått med på att få hjälp. Det krävs massor för att ta det steget.



2011-05-26 @ 18:16:03
URL: http://emptyispure.blogg.se/
Postat av: Danni.

göteborg är fint.

2011-06-08 @ 04:15:20
URL: http://ohnightdreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0