Bal klänning... check!

Hej!

Idag har jag hämtat min balklänning som var färdigsydd efter mig, eller rättare sagt, den skulle vara färdigsydd men dem var tvugna att sy in den lite till. LYCKA! Ähh den måste ju sitta bra liksom.

Hur är det i era städer? Hos oss är balen en JÄTTE STOR grej som i princip alla går på. Verkar roligt faktiskt. Lite jobbigt att gå två varv runt hela området för att visa upp sig bara. Så fort någon tittar på mig så tror ju jag att dem letar fel... men det ska väl gå bra. Jag går om exakt en vecka. Innan dess är det göteborg och just nu skulle jag behöva skriva klart en rapport.

Min ätstörning går verkligen ut över allt, jag har aldrig någonsin varit såhär dålig i skolan, alla tankar ligger i princip på mat... fyfan vad jobbigt dte är asså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0