ÄTA ÄTA ÄTA



Äta, jaa det är ungefär vad min dag har bestått av. Jag är tydligen en allt eller inget människa.
Jag klarar att fasta i fyra dagar, äta vettigt den femte dagen och äta hur mycket som helst idag. Fast jag tror jag måste ha en ätardag för att det ska funka, dessutom blir jag alltid så äcklad när dagen tar slut att det är lättare dagen efter sen, borde börja fasta igen.

En regel som jag har dock när jag häver i mig saker är att vågen sak stå på nästan exakt samma siffror som den gjorde innan jag åt allt, så den vikten jag hade i morse ska jag ha på kvällen oxå, vilket betyder att jag har spytt som f*n idag så jävla äckligt men så JÄVLA nödvändigt. har lyckats hitills men så åt jag massa godis nyss... jaha nee dags att lämna er, Nu ska jag besöka toaletten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0