Think twice..



.. ett citat jag följer nu innan jag stoppar någon mat i munnen. Har faktiskt inte varit tvungen att kolla mycket på det i dag dock, det har fungerat ändå. Det står skrivet på min handled.

Idag har jag inte ätit något. Känns super. har knappt varit hungrig heller bara nu på kvällen. Får lära mig att älska hungern.
Har druckit två koppar te, ett glas funlight och ett tuggummi. Kanon helt enkelt.

Däremot blev det ingen träning. fast jag blev ordentligt svettig när jag mockade hagen idag, det tog ca en halvtimma så där förbrände jag nog endel faktiskt.

Nu du din lilla idiot till bloggare får du allt ta tag i lite plugg. come on!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag mockade också hagen idag ^^ tusan vad svettigt!

2011-03-07 @ 22:20:53
URL: http://metiche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0