Äntligen

Så är det äntligen måndag igen. Klockan är ju över 12.

Så helgen i göteborg har varit kanon. Vi fick lite problem dock när kompisen vi sov hos åkte spårvagn utan skor hela natten för att han var alldeles för full och vi inte fick kontakt med honom förens klockan 6 på morgonen. Vi visste ju inte riktigt var vi skulle sova då. Som tur var så var två till av våra kompisar där så att vi kunde smyga in på deras hotellrum och dela säng med dem tills vi fick tag i vår inte allt för smarta spårvagnskompis igen.

 

Men helgen var kul på alla sätt och vi han med lite shopping, massa fest om massa mat FYFAN!
måste medge att alla var så mycket trevligare i göteborg än hemma i min stad. Om någon stötte till mig så bad dem om ursäkt och killarna bjöd mycket och var riktigt trevliga. Tummen upp för det asså. Hemma hos mig så slår folk ner varandra om man stöter till dem typ.

Ni fattar inte vad pepp jag är på en nyttig träningsvecka nu.

Nu kör jag!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: Jag ska köra på abc tänkte jag. Jag vet inte om jag kommer att klara 50 dagar men jag kör på så länge jag kan.

Du kommer klara det det tror jag :) <3

2011-03-07 @ 08:56:19
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0