deppinlägg

SPYSPYSPY jag bara spyyyr!

Imorgon kanske en av mina absolut bästa vänner åker och kommer aldrig mer i hela livet tillbaka till mig.

Min häst ska säljas. Åhh jag dör verkligen.. Jag hatar detta. Även om det från början var mitt beslut så känns det så otroligt jävla jobbigt. Jag vill, samtidigt som jag absolut inte alls vill!

Skulle så gärna vilja visa bild på henne för hon är så underbar och så otroligt vacker och jag har alltid varit så jävla stolt när vi fått beröm. När hon fått beröm och jaa allt hon är så himla fin. Varenda en har sagt att hon är speciell och har så himla fint utseénde, och vad gör jag? jag lämnar bort henne... Jag hatar mig själv.

- Jag vill dö

Varför säger alla att man är egoistisk bara för att folk tar livet av sig, det är ju inte dem som från början valt att leva, och varför ska man finnas till bara för att andra vill det? Man säger ju alltid att man aldrig ska påverkas av vad andra tycker, så varför ska man göra det i detta fallet?

Jag har fan inte valt det här livet. Snälla döda mig!

stryp mig, kör över mig, stycka mig? gör vad fan som helst. Jag vill ju inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0