Update

Det blev ingen cola zero eftersom syster ångrade sig och inte ville köpa godis. Men jag gråter inte.

Imorgon blir det ullared. Funderar på om man ska få vara en gnutta onyttig?? njaee fårse. Eftersom jag satt mitt mål tills i augusti först och främst så har jag ju bestämt mig för att ta dte lugnt och inte stressa för mycket. Det är ju sommar och jag vill kunna unna mig också.. men som sagt det blir ju såklart en massa träning då. Dessutom så får vi se vad jag känner för.

Men jag har en annat stooooort problem. Hela nästa vecka ska jag vara borta med kompisr utan att kunna träna eller påverka maten överhuvudtaget. Så jävla hemskt!!! kommer bli supermegasvårt ju!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0