Äntligen

Jag tog studenten i fredags och hade en så sjukt jäkla kul och perfekt dag att det inte är sant, klart man kommer sakna klassen och även vissa lärare men annars så känns det superskönt... eller?

För någon vecka sedan köpte jag nya skor till träningen samt förnyade mitt gymkort och bestämde mig för att börja komma igång med träningen och maten ordentligt nu efter studenthelgen, vilket är IDAG!

Jag har bestämt mig för att inte vara så ivrig med resultatet utan vänta ut det och få en viktnegång som kommer att hålla i längden, dessutom har jag bestämt mig för att sluta med godis ett tag nu (slutade i fredags) för det är det som varit jobbigt för mig, jag är faktiskt en riktig godisråtta.

Mån-fre = 500kcal
Lör-Sön= 700kcal

Har tänkt köra såhär på ett ungefär, förutom vissa helger, ex midsommar men då kommer jag att försöka spara in lite de övriga dagarna så vi får se hur det blir.

Nee nu ska jag dra iväg mot gymmet

btw.. usäkta för min kassa uppdatering, det kommer att bli betydligt bättre nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0