2,5 mil

Sådär, har precis varit sådär duktig och cyklat 2,5 mil på en timme ( nee jag vet.. inte raketfart) tagit en behövlig dusch och dessutom bäddat rent i sängen efter att min kompis hund hårade ner hela lakanet under natten.

Trodde bara att jag skulle ha motivation till att cykla i en halvtimme för jag var inte så high på det faktiskt.. men jag tog med mig en bok ner och satte mig och läste samtidigt och då rann tiden iväg. Så ja ett TIPS om ni känner er utråkade på cykeln.

Nu ska jag dra ner och äta middag, hade jag inte jobbat ikväll hade jag struntat i det men måste ju orka med att springa runt i ett par timmar inatt. Det blir uppdatering om maten senare.

Hoppas ni alla får en trevlig start på helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0