Stör mig

Vet ni.. häromdagen när jag var och simmade så var det fullt med folk i bassängen och jag simmade på rygg och fick upp farten ganska ordentligt så jag simmade på en tant som blev otroligt rädd och bara skrek. Vet ni vad hon sa?? hon bara hjälp jag trodde jag fick en stor karl över mig. Jaha? sen när blev jag så jävla stor? någon jävla elefant eller? inte vet jag. Kanske har hon rätt. Sån stor jävla tjockis har jag varit dessa två senaste dagarna.

Nu faaan asså. Jag gör ju inget vettigt. men om jag gör det kommer ju tiden gå fortare istället för sega sig fram så att man bara sitter och har otroligt tråkigt. usch vad surt det är.

Ta tag i ditt jävla liv någongång då!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0