Inte alls nöjd!

Asså idag har varit en bra dag egentligen. Jag har bara ätit ett halvt äpple. Men ändå så känner jag mig så jävla fucking fet idag. Varför kan jag inte bara få vara smal för? snälla.. varför?

Jag har inte kunnat kolla på min kropp överhuvudtaget idag utan att få panik och jag vågar inte väga mig eftersom jag kommer väga flera ton för mycket. Åååh snälla. Allt är ju bara mitt eget fel för att jag har stoppat i mig massa önödiga saker den här veckan FYFAN!!

Ska i alla fall köra fruktvecka eller något den här veckan. Bara en frukt om dagen, eller motsvarande i alla fall, för jag har hört att man bör äta åtminstonne lite för att förbränningen inte ska stanna? hur som, så blir det nyttigt och knappt något i alla fall för nu ser jag ut som den tjockaste paddan som går i ett par skor.
USCH säger jag bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0