i´m not worth anything

Nu tror jag allvarligt talat att jag dör lite. GLÖM SCHEMAT jag är fan inte värd någon mat den kommande veckan. usch jag vill bara gråta. Har vägt mig minst 10 gånger idag och blir lika deprimerad varje gång vågen visar på allt för höga siffror. Jag vill bara dö!!! Hade jag inte heller tränat något så skulle jag kunna klara mig på knappt nån mat, men för att prka träna så måste jag äta.. men man tränar ju bort mer än man äter som tur är. Jag tänker minska och bara äta en halv portion gröt innan träningen istället.
Jag tänker inte rucka på en enda princip från och med nu. jag tänker träna tills jag spyr och jag ska inte äta hemma alls. tänker gå ut o gå då eller nåt
JAG HATAR MIG SJÄLV

Nu ska jag fortsätta hata mig själv och planera varenda liten jävla minut i mitt liv så att jag är upptagen och alltid rör på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0