don´t care please



när vi ändå var inne på snyggingen



Min mamma har alltid tyckt att jag är smal men en gottegris (vem fan vill vara en gottegris?) så förr sa hon alltid nej, när jag bad om att köpa något som var sött. Nu däremot tycker hon att jag tränar för mycket, undrar om jag äter och är alltid orolig för mig. jag hatar när folk är oroliga för min skull.

Så idag när jag sa att jag faktiskt skulle äta onyttigt så nästan hurrade hon och sa "ååh vad glad jag blir" vafan??
Ser inte hon att jag har feta lår? tjockismage (speciellt när jag har ätit) den har inte varit kul att titta på idag.

Är det ingen som ser? och trots att jag har gått ner nästan 4kg de här veckan så syns det inte någonstans.. jag blir så jävla ledsen. Måste ner mer i vikt för att bli snygg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0