Back on track



Okej, jag är tillbaka. Mer bestämd än någonsin. Har tragglat in i min hjärna hela helgen hur jävla ful och äcklig jag är. Som om jag inte redan visste det, Juste jag är fet oxå, fet, FET, FET.

Är ledig från skolan imon, så imon ska här träääänas, har faktiskt ganska mycket saker att göra imon och jag lovar att börja blogga rejält igen nu. Höll nere allt en stund då min kompis hittade bloggen och jag var tvungen att flytta den. Vet inte ens om det är min kompis längre??? antar att hon hatar mig, yepp hon hatar mig.

Men jag kan vara ensam, jag har faktiskt andra kompisar.. äh jag klarar mig, det här klarar jag i alla fall, jag har ju er, även om ni är tysta så läser ni ju vad jag skriver, Lämna gärna en kommentar om vilka ni är så jag kan besöka era bloggar.

Nee nu blir det strax sängen, ska kolla lite thininspiration först. Det behöver jag!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0