Ångest

FANFANFANFAAAAAAAAAAN!

I helvete asså.

Så kommer det här ångestinlägget trots allt, lyckades hålla mig i tre dagar och vad händer?? jag äter som en jävla häst igen. Tänker inte ens räkna alla kalorier, det är för mycket. Föööör mycket.

Förra veckan fettade jag i 4 dagar efter min första misslyckade dag. Men denna veckan får det bara bli två. eller asså vi ska ju ut på lördag och då dricker vi ju och det är ju inte nyttigt. För det blir trots allt ett par glas vin och någon cider. USCH!! tränade ändå endel idag förbrände lite mer än 500kcal men har fortfarande ätit waaaay to much idag asså.
Men imorgon blir det bara gurka med salt på det är gott och nyttigt så får det väl bli frukt eller tomat på fredag
HELVETE ASSÅ

har ju inte sovit så bra de sista dagarna så idag tänker jag lägga mig riktigt sent, tänker inte döda timmar i sängen när man lika gärna kan träna för nu fan blir det mer träning!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0