som sagt... ÅNGEST

Okej på tal om ångest AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH!!!
igår sådär två timmar innan dygnet var över så sprack det för mig och kalorierna bara forsades in.
Fyfan vad äcklig jag är.
Jag vill ju kunna se mina revben kunna känna mina höftben och dö för att mina nyckel ben är så förbannat snygga. Det är inte precis så här man gör när man vill nå det resultatet. Jag är ju fan patetisk. herregud usch!

Snälla Snälla rara ni som läser min blogg, jag behöver hjälp av er kan ni inte peppa mig och ge mig tips på hur jag ska gå ner i vikt snabbt. Snälla

Kommentarer
Postat av: Sanne

Försök fasta eller någon diet. sök på google finns massa bra. om du inte kan hålla dig från onyttigt så ät istället viktväktar mat och godis

2011-02-11 @ 17:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0