Nya tag!



Mornin.
Jag har helt och hållet vänt på dygnet den här veckan och det kommer bli riktigt svårt med skolan nästa vecka om jag inte vänder tillbaka det snart. 
Igår var jag ute och festade, det var kul fast jag verkligen hatar när man blir trampad på fötterna hela tiden, det gör så fruktansvärt ont. Men kul var det.

Nu har jag fettat rejält i typ 3 dagar och så kan man ju förhelvete inte göra. Så idag ska jag fasta. Jag börjar med nya tag i två veckors tid nu. Kommer bli grymt för jag är så jäkla taggad!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: Är det 300 kcal om dagen? Isf så är det inte för mkt det är nog lagom.

Jag är också taggad! :D

2011-02-20 @ 16:45:27
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv: Va bra :) Åh shit jag är så pepp nu!! :D Och det kommer bli så jävla kul att se skillnaden efter dom här två veckorna <3

2011-02-20 @ 19:36:49
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0