Konstatering

Just nu lägger jag verkligen allt som har med skola att göra bakom mig, eller jag skjuter undan det hela tiden och jag är så less på det. Det är ju fan bara en termin kvar, ska jag sabba allt nu har jag tänkt eller?!

Ne imorgon ska jag sitta nertryckt i mina skolböcker hela dagen med undantag för lite träning. Jag måste göra det. Jag lyckas aldrig. Jag är patetisk.

Ne nu ska jag åka upp en sväng till stallet och ta hand om min häst, sen blir det sängen och hoppas på en bättre morgondag.

Det positiva med dagen är i alla fall att jag har klarat dag 1 på våran diet. Hoppas du oxå gjort det :)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: Ja det är samma här :D



2011-02-22 @ 07:50:42
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0