Jag ligger lite efter...

Eftersom jag har totalvänt på dygnet så kunde jag inte somna i natt. Så nu får jag vara uppe enda tills ikväll igen för jag har så mycket att göra idag. Men då kommer jag förmodligen lyckas vända tillbaka dygnet igen.

Jag har varit sjukt skoltrött på sistone att jag inte ens orkat kolla på mina böcker och nu ligger jag efter i precis allt, och inte nog med det heller så har jag ju två kurser efter mig som jag måste hinna ta igen och ett prov som jag missade. Jag tror jag dör på det här. såhär kan jag ju inte göra nu när jag är så nära.

Nee dags att göra lite morgonsitups och dricka en kopp te medans jag kikar runt på lite bloggar. Sen har jag lovat att vara chaufför åt nästan hela min familj till både skola och jobb så att jag kan ta bilen sedan till ett underbart område där jag tänkte ta en promenad. Hoppas på bra väder även om det är sviiiinkallt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0