Fakta



okeeej, jag är tillbaka.

Häromdagen när jag äntligen hade kommit igång med pluggandet ringer pappa mig och det slutar med att vi fightas som fan. Jag vill inte erkänna det då men jag antar att vi ibland är för lika för att gå ihop, speciellt när vi båda har olika uppfattningar om saker och ting.. fast ibland är han så otroligt jäkla dum! Fast jaa jag älskar honom.

I alla fall så fick det mig på dåligt humör resten av dagen och jag gick och la mig istället. Vad händer? jo jag vänder på dygnet IGEN.

Eftersom jag inte kunde somna nu då så har jag cyklat en sväng. Körde genom parken, ner till stan och hem igen... neeej jag skojjar satte mig på motionscykeln i källaren och såg inte mer än trappan underifrån.

Jag cyklade iväg ca 330 kalorier i alla fall.

Nu dricker jag grönt mint te, mumma!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0