Att vända till något bra



Ibland bara rasar allt och istället för att deppa ner mig rejält som jag brukar göra så vände jag och gjorde något bra utav det. Som jag vet och alla andra oxå, så håller aldrig mina scheman, och jag har kommit på varför.

Detta är ett ganska plötsligt beslut för mig och att sluta med all mat som jag tycker om är ju lite svårt. Alla har ju något som dem är svaga för och i mitt fall så är det värsta tänkbara...choklad! så jääävla onyttigt men har jag stoppat i mig en så har alltid min dag varit förstörd direkt och jag proppar i mig allt istället. Så jag har satt upp en regel om att jag får äta 5 godisbitar varje dag om jag vill och sedan något som är nyttigt till middag.

Det kommer bli betydligt fler kalorier än om man fastar såklart 200-400 kalorier om dagen gissar jag på. Men om det skulle få mig att till en början kunna följa det mycket bättre så kommer det att löna sig ännu mer än att fasta ena dagen och hetsäta så som jag alltid gör efter en faste period.

Däremot blir det ju självklart mer träning nu, kommer ju inte tillåta mig själv att ligga på många pluskalorier.. så egentligen kanske det går jämt ut? Kommer ju alltid hålla mig under 500 kalorier till en början.

mycket text.. jaja nu vet ni. träningen och mat kommer upp senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0