VIKTig info

Har inte uppdaterat någon vikt på länge och det är för att den har stått still, så jävla tråkigt men sant.

Trodde ju att jag skulle gå upp en massa sen igår, men istället gick jag ner 2hg vilket gör att vågen visade på 52.2kg det ger mig förövrigt ett bmi på 16.9

Antar att ett varierat kaloriintag är bäst för att förbränningen inte ska stanna upp. När jag tänker efter brukar jag gå ner i vikt dagen efter att jag har ätit vad som klassas som "för mycket" av mig utan att ha spytt upp det efteråt.


Kommentarer
Postat av: L

Jo jag har oxå insett att jag har slutat gå ner i vikt sen jag började spy. Men sen så testade jag att äta regelbundet, lite var tredje timma utan att spy. Det räckte med två dagar för att börja gå ner igen!

Men att spy gör mig deprimerad och får mig att se ner på mig själv. Det är inte bra för själen heller, det skadar inte bara ämnesomsättningen lixom ;)

2011-12-07 @ 14:49:18
URL: http://skinnylittlesecrets.blogg.se/
Postat av: Little J

Okej.. Vi åkte dit och gick på bio :P



Oj, lyllo! <3

2011-12-07 @ 16:24:31
URL: http://minimalistic.blogg.se/
Postat av: M

Vad aaaavis jag blir! Vill också ha ett bmi på 16, men är fast på äckliga 18! Ska prova det där med varierat kaloriinnehåll, och se vad som händer. Är så taggad, vill verkligen ha ett bmi på 16! Du är inspiratiooon!

2011-12-07 @ 18:34:15
URL: http://storlekzero.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0