Godmorgon, hehe

Varför är man alltid så mycket smartare på kvällen angående att planera morgondagen än att följa planeringen dagen efter?
Jag ställde klockan på 9.00 för att kunna slappa en timma och sedan dra mot gymmet, men jag sov till halv 12 istället... bra där och nu sitter jag fortfarande kvar här en meter ifrån min säng vid skrivbordet och slappar.

Det går man inte ner i vikt av Sofie!!

Ne men idag ska jag gå på ett av mina favoritpass i alla fall. Det var sjukt längesen. Jag var ju duktig på träningsfronten innan, tränade ju ganska mycket. Så ska det bli igen det måste bli så igen.

Fick the sims 3 i julklapp förresten, måste lära mig spela det asså. När jag gjorde simmen så blev hon sjukt smal, önskar att man kunde trolla lika mycket med sig själv.

BTW: finns det någon som kan förklara dethär med att tiden går i hela samhället på spelet? för min syrra vill också spela spelet och då kommer mina simmar att bli gamla innan jag ens hunnit börja ju? finns det bara en stad?

Kommentarer
Postat av: a

jag kommer snart och peppar dig så ska vi träna myyyycket!!

2011-12-27 @ 23:05:09
URL: http://hhallonpuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0