Tjocka feta jag

Jag hade lätt fått jobbet som tomte i år... utseendemässigt ser jag ut exakt som honom efter flera ton med mat. Jag skämtar int heller... har försökt undvika att spy och ändå överätit som fan. Jag ljuger inte när jag säger att det syns på mig att jag har gått upp i vikt. Mina nyckelben är i princip osynliga, mellanrummet melln benen har blivit mycket mindre, armarna har blivit fläskiga och magen snälla nån, magen ser ut som om någon har flyttat in.

Ni anar inte hur äcklig jag är!


Idag ska jag ner på mellandagsrean med syster. Sen fixar jag äntligen mitt gymkort och kör som in i helvete.
Dessutom startar jag yoghurt/kesella/keso vecka från och med idag. Kommer köra efter ABC-dieten tror jag. Fast att jag bara får äta just yoghurt,fil,kesella och keso.

Jag ska klara det här. Jag vet att jag kan för jag har gått ner i vikt tidigare dvs, pränta in äckliga feta Sofie att du kan. Men fyfan vad tråkigt det är att starta på en högre vikt.. Fast jag har inte ens vägt mig.. kommer inte göra det heller faktiskt. Jag skonar mig från jut den katastrofen nu.

Men nu kickar jag igång sista veckan på året och den ska fan bli bra asså.

Massa träning och lite mat

Kommentarer
Postat av: J

Tro mig, du är inte ensam om att känna så men jag håller med. Det är fruktansvärt! Men vi kan klara att gå ner igen. :)

2011-12-26 @ 12:09:43
URL: http://emptyispure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0