rubbish

Dagen har varit, jobbig. Har hetsat idag. Orkade inte lika mycket som jag brukar göra och fick väl ut det mesta tror jag. Hade på känn att jag skulle äta idag eftersom jag kör allt eller inget nu, så jag kände att jag var tvungen att passa på.

Ny regel: fasta, eller hetsa och spy upp ALLT! Bra eller hur? nej inte alls men jag kan verkligen inte hitta någon balans i mitt ätbeteénde, inte ens kesella funkar just nu. Men det får bli så fram till jul nu för annars kommer jag gå upp as mycket. Jag vet att jag inte fick upp hela mackan som jag hetsade men ändå visade vågen 0.4kg mindre än i morse när jag var klar i badrummet.

Fick dock asont i magen idag igen, bubblig och svullen. usch!

Imorgon måste jag ner på stan en sväng och inhandla julklappar till syster.
NÅGON SOM HAR FÖRSLAG PÅ
JULKLAPP? snälla? behöver hjälp!


Tog endel kort på äckliga mig idag. Ni ska faktiskt få se. måste bara föra över dem till en annan dator eftersom jag inte hittar kamerasladden och jag inte kan trycka in kortet här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0