Lördagsplaner

Snöblandat regn är de värsta jag vet och det ska jag alldeles strax ge mig ut i för att shoppa några av dem sista julklapparna med brorsan.

Först blir det en sväng till torget för inköp av formar och sådär, kanske kan fynda något? Det var längesen jag var på torget ska jag säga er.
Vikten minskade med ett helt kilo sen igår!?! antar att de var en massa vätska jag förlorade efter min lilla hets igår, så om jag sköter mig idag så får jag hoppas att jag ligger på samma imon också, hoppas verkligen inte att jag samlar på mig och blir vätskesvullen nu bara.

Min mens borde ha kommit nu också. Min har alltid varit regebunden fast något tätare än andras, men nu har den inte kommit.. men den kommer väl.

Ikväll ska jag träffa en vän som jag inte träffat på hur länge som helst, hon vet ju om det här så hon vet att jag har isolerat mig och hur mycket jag än skulle göra de så vet jag att hon aldrig skulle lämna mig. Men igår när hon svarade i telefonen så hörde jag direkt att något var fel. Så ikväll tänker jag ta över rollen som stöd, för det har hon alltid försökt vara för mig. Min älskade bästa vän <3

Tack för era fina kommentarer till inlägget under. Måste säga att det tog emot att lägga ut, men dem andra bilderna jag har på mig är ju groteska och lite skillnad har det ju blivit i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: du har min drömkropp! ja det kan jag ju :)

2011-12-17 @ 10:24:00
Postat av: R

sv: 20 minuter. Man bränner ca 300kcal/timmen av det =))

2011-12-17 @ 16:42:32
URL: http://thebeautyinugly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0