Just an ordinary day, right?



En riktigt hetsdag. ÄCKLIGT!

Har ju vetat om att den här söndagen skulle gå skit i hur många dagar som helst. Kass dag men väldigt mysig ändå. julbord med brorsorna på en riktigt trevlig restaurang i alla fall. Som tur va var det inte alls mycket folk och jag hade tagit på mig den största tröjan jag kunde hitta i garderoben för att ingen skulle kunna se hur min mage bara växte efter varje tugga jag stoppade i mig.

Det är svårt att varva så jobbiga tankar som bara flyger runt i huvudet samtidigt som man ska vara jätte exalterad över att hela familjen klär granen tillsammans till en av våra gamla julskivor som vi har gjort varje år så länge jag kan minnas. Fast förut var vi en hel familj
Jag önskar så innerligt att jag var liten igen

Jag är taggad på att fasta nu i alla fall. Nästa vecka kommer bli skitsvår att bestämma hur den kommer att se ut men mån-ons borde jag kunna fasta utan problem egentligen. Frågan är om jag klarar det. Jag är ju kass på allt jag gör.

Kommentarer
Postat av: M

gud jooo! hur kan du inte se det? :(

ja det kan du få:) användarnamn och lösenord står i epostfältet! kram!

2011-12-18 @ 23:22:57
URL: http://vridenperfektion.blogg.se/
Postat av: likethisthin

Du klarar det vännen!!

2011-12-18 @ 23:32:45
URL: http://likethisthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0