I´m so sorry for a bad update




Hej, och förlåt för att jag inte uppdaterat er som jag brukar.

Har varit så lustiga dagar nu på sistone att jag verkligen inte vet hur allt har varit.

* Jag struntar i psykologen, pappa vill att jag går upp i vikt. När vi bakat en hel dag hos mormor och jag inte smakar blir hon nuförtiden mer och mer misstänksam. Jag trodde bara att hon förmodade att jag var trött på kakor. Men jag fick svaret att " en kant på en kaka blir du inte tjock av" men jag stod emot och tog bara kaffe.
Idag hade jag inget att göra så jag bakade silviakaka, drömmar, hästskor och havreflarn med spritsad choklad över. Jag gillar att baka.
Har precis avslutat min andra fastedag, känns riktigt bra faktiskt.


Stockholms helgen med A var speciell. Skönt att komma bort och att hela tiden få vara tillsammans med A men en kväll gick ju allt käpprätt åt helvete och vi avslutade lördagen med en enorm godishets och timman senare kunde man se oss bakom var sitt träd i en skog där vi försökte göra historian ogjord... Jag trodde faktiskt aldrig att vi skulle göra så.

Ni får btw inte missa du är vad du äter. Missade ni det så kan ni se avsnittet på tv4play. Avsnittet handlade om Emma Igelström. Jag läste precis hennes bok ju, så det var kul att se en dokumentär om henne också.

Kommentarer
Postat av: A

Saknar dig min skrutt!! <3

2011-12-16 @ 19:08:16
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0