Galet trött



Jag är helt jävla slut

Tog mig ner på ett medelpass idag och redan efter första låten så trodde jag att jag skulle dö asså. Men kunde ju inte gå ut när jag väl gått dit så jag fortsatte timman ut men jag var sådär hängigt trött som man blir när man fastat typ.
Jag hade ju faktiskt tryckt i mig en burk kesella innan och en sked jordnötsmör, tycker faktiskt att jag borde orka med det här då.

Men det blev som sagt ett medel pass och 1 timmas promenad idag och jag ligger på minus eftersom kesellan är det enda jag har ätit.

Nu ska jag varva ner, läsa kika bloggar, kolla film eller bara sova.

Kommentarer
Postat av: Little J

Nee, nyfiken bara :P Haha.. Jag var där i söndags på bio, så fick jag bara för mig det när du skrev om snön och så ^^

2011-12-06 @ 08:41:53
URL: http://minimalistic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0