Totally screwed up



Idag är jag helt jävla KÖRD!

Jag kom hem från bodaborg för två timmar sen där vi har spenderat stora delar av dagen, ett rum var till och med utrustad med ett gym för att klara banan, ingen ville köra men jag var snabb upp på crosstrainern HAHA.

Så jag tror absolut att vi förebrände en hel del där idag, vi har klättrat, krypit, hoppat och klurat hela dagen.

Däremot har jag failat med maten idag och det slutade med att jag lipade mig igenom hela biggest loser med kaffe och choklad och insåg hur misslyckad jag är. Hur som så har jag slängt godiset och spytt upp det jag han med innan mamma kom hem från jobbet.

Ska läsa igenom era fina bloggar (som jag förövrigt älskar<3) och sen kila ner på gymmet för jag har bokat ett pass. förhoppningsvis inser jag för mitt eget bästa att det är en bra idé att även stanna kvar och gymma lite efter.

Den här gången förlåter jag inte mig själv, jag kan bättre än såhär, Träna Sofie Träna!!

 


Kommentarer
Postat av: Juliet

Du är stark ju. Det märker man.

2011-08-14 @ 20:19:25
URL: http://ohnightdreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0