Soup



Var inte så hungrig när jag vaknade imorse så jag skippade frukosten och tog bara en kopp svart kaffe och ett glas vatten med en äppelcidervinägertablett och gick ut i solen och läste tidningar och sörplade vatten tills en kompis gjorde mig sällskap. Hon stack innan biggest loser började så jag han även se det och har nu skjutsade ner mina föräldrar på afterwork..
..så nu har jag satt mig med dagens första mål som fick bli en varma koppen soppa, kyckling smaken är en favorit, å andra sidan har jag inte testat så många andra, så har ni förslag på smaker så skriva gärna vilka som är goda.

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, har inte haft någon lust alls att träna den här veckan och i slutet av den här månaden så går gymkortet ut.. jippi! har inte råd att skaffa nytt nu, så nästa vecka får det bli lite mer struktur på dagarna.. och mer plugg!!!! väldigt viktigt Sofie

Kommentarer
Postat av: Celia

Jag är galen i varma koppen jag med!! Men jag tar oftast knorrs soup a cup (eller cup a soup kanske det va, kommer inte ihåg) för de innehåller bara hälften så många kalorier. Inte riktigt lika goda och inte riktigt lika mättande men fortfarande väldigt goda faktiskt =)

2011-08-13 @ 17:43:18
Postat av: Stefan Nilsson

Du skulle inte vilja länka texten "biggest loser" till vår blogg så att fler får veta att den finns? :)

2011-08-15 @ 13:59:12
URL: http://biggest-loser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0