sen uppdatering där

Tittade på mig som liten idag. Pappa har varit riktigt bra på att filma oss varenda år sedan vi föddes i princip, kom ihåg början av tonåren då jag tyckte det var pinsamt när han tryckte upp kameran i ansiktet på mig. Men det är så sjukt kul att se tillbaka på. Jag längtar tillbaka som fan. Jag vill vara sådär mellan 7-9 år gammal ungefär. Allt var så bra då. Blev nästan lite ledsen då jag insåg vilket misslyckande det blev av mig, tänk om man visste det då.

Jag har alltid sagt att jag aldrig kommer att bli gammal, jag kommer dö innan jag är 30. Har ni tänkt på att hon som spelade i wallander, dottern där, hon sa samma sak, hon har alltid sagt i media att hon inte trodde att hon skulle bli äldre än 30. är de ödet eller hade hon bestämt sitt eget tror ni???? Jag tror att hon visste att hon skulle se till att hon inte blev äldre.. fundering bara skitsamma.

Hatar den här dagen, spyr bokstavligt talat på den här dagen.

Är uppskriven på massa jobb i helgen.. lite tufft men känns ju bra att få lite pengar sen i alla fall.
Det som är positivt är ju att man i princip INTE får ta rast där, trots att dem drar av pengar för både mat och rast, så ingen tycker att det är konstigt om man inte äter där på tio timmar. Sjukt egentligen men så är det. Min syrra jobbar iofs på samma ställe och hon sa åt mig att jag måste äta så fort någon kommer och ska stå på samma ställe som mig, men det har ju inte hon någon koll på i hope. jaja fårse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0