Sanningens ord

Vaknar faktiskt hyffsat tidigt nu för tiden, vaknar vid 9 typ och det känns super att inte sova bort hela dagen, dessutom somnar man i tid också och slipper ligga vaken skitlänge.

 

Har gått igenom min blogg lite idag och det är deprimerande att jag har skrivit sen i december och fortfarande inte lyckats gå ner, jag menar.. hade jag gett mig fan på att gå ner i vikt så hade jag tillochmed kunnat vara död nu så smal hade jag kunnat vara.

 

Idag önskar jag att jag började

Jag vill verkligen bli smal och jag vet att vi alla här vill det, dessutom så vet jag att det inte är så lätt att bara lägga av med maten och under en natt lära sig att hata maten, för vi alla älskar mat, eller hur?

 

Det är bäst för oss alla att lyckas nu, det är våra månader, vi kan se strålande ut om vi bara försöker, eller hur?

SÅ NU KÖR VI!


Kommentarer
Postat av: minnie

ja det får du, om du håller det hemligt ;) det står i e-postfältet :*

2011-08-09 @ 16:45:47
URL: http://minniethin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0