Oplanerad fasta



In:
inget

Ut: 1h pw


Hade inte planerat att fasta idag, det bara blev så faktiskt. Tanken på att jag faktiskt inte förtjänar maten om de enda jag vill är att försvinna gjorde sig dock påmind ganska ofta. tänkte hel tiden att ähh, jag äter lite senare, men så blev det aldrig.

Imorgon däremot vill mamma luncha med mig på stan, så det får bli en kyckling - eller räksallad. Mer än vad jag egentligen vill äta, men det får bli så imon. Funderar redan nu på om jag ska spy upp det sen, men jag vet inte riktigt, känns fel. Om det blir det enda jag äter imon så borde det vara okej faktiskt.. aah vi får se!

vill bara sova nu, kommer inte kunna sova än, men får försöka. Imorgon MÅSTE jag plugga också. blev uppringd av min studievägledare idag men svarade inte för klockan var bara lite efter 8 på morgonen = jag sov!

ässch godnatt fina ni

Kommentarer
Postat av: R & S

Visst får du det =)



Användarnamn: feelthebones

Adress: feelthebones.blogg.se/skyddade



Lösenordet står i e-postfältet. Ge inte ut till någon. (:

2011-08-23 @ 23:35:21
URL: http://feelthebones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0