OMG



Vet inte varför men av någon anledning ställde jag mig på vågen idag efter gårdagens hets och vet ni... den visade mindre än vad den gjort på skitlänge, jag blev så jävla glad. Kanske kanske kan jag få sova inatt då för denna natten låg jag vaken flera timmar och vred mig i ångest.. det har jag verkligen aldrig gjort innan, men den här hetsen var så äcklig.

Jag förtjänade egentligen inte den fina siffran idag men den gav mig enorm motivation att bara fortsätta vara duktig och äta minimalt.
Eftersom jag tömde kroppen på vätska igår när jag spydde så samlar jag väl på mig vatten tills imon eller nåt men får jag samma resultat eller mindre på måndag så kommer jag vara skitglad.

jag skäms att säga det men ska faktiskt skriva ner vad jag hetsade så ni får se hur äcklig jag var

Okej:
1 vaniljbulle (gillar inte sånt ens haha)
4 ballerinakladdkaka kex
6 släta bullar (en hel påse gaah)
1 marabou oreo cookies and cream
Lösgodis
prinsesstårta
lite middag ( var för mätt efter hetsen) bestående av fläsfilé och pommes


Ja, äckligt eller hur?
Fattar inte hur jag kan behandla mig själv sådär... men ähh drar ut i solen nu!


Kommentarer
Postat av: Hailie

Sv: Tack! :)



Usch hets borde inte få finnas! Hoppas det går bättre nu <3

2011-08-12 @ 13:35:30
URL: http://keepfeelingfascination.blogg.se/
Postat av: a

sv: neeej är det sant? fan vad random :D jag kan förresten behöva en guide eller något liknande. hittar inte där, haha!

jag tog också studenten i år så jag är 19 :) men då är du 20 då alltså?

2011-08-12 @ 18:00:01
URL: http://hhallonpuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0