night binge

Mornin


Hade en jobbig natt, strax innan 12 började jag hetsa (minsta hets jag haft som landade under 1000kalorier men ändå)
Jag mådde så fruktansvärt dåligt att jag låg och vred mig i mer än 6 timmar innan jag kunde sova och var hela tiden inställd på att jag skulle träna bort det.

Ne usch, hets borde inte få finnas.

Idag har jag bestämt mig för att inte räkna kalorier utan bara äta, asså fortfarande lite, men inte måtta allt. Hoppas att dagen går bra i alla fall.

Kommer alltså inte skriva vad jag ätit nu utan bara om dagen gått bra eller inte.

Fick min mens idag också... Jippi!

Ne nu ska jag ut och rör på mig. största prioritet nu!

Kommentarer
Postat av: a

sv: tack!! mitt nummer står där uppe också :) yess, jag kommer på onsdag. IMORGON. gaaalet.



ska bli kul att ses sen <3

2011-08-16 @ 11:19:11
URL: http://hhallonpuss.blogg.se/
Postat av: a

haha glömde ju skriva nummret..!

2011-08-16 @ 11:20:15
URL: http://hhallonpuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0