IN-N-OUT



Tycker att texten på påsarna beskriver väldigt bra vad jag precis har gjort.. Så fort något inte går enligt vad jag har planerat så går allt fail istället..

Har precis spytt upp :

tre mackor med smör och ost
2 pannkakor med sylt
2kanelbullar
2choklad kex


Hur äckligt på en skala?!? Så fruktansvärt jävla vidrigt. Jag är vidrig, och jag är inte ens klar för idag.. Jag hatar verkligen mig själv.

Aja ska strax ner och har filmkväll med en vän, han ville köpa godis, så kommer det bli. Dagen är totalt förstörd!

Så ska jag inte tänka sen, och imon spricker planeringen igen eftersom det blir middag ute. Jag borde verkligen ta en sallad. Jag hoppas innerligt att jag tar en sallad!

Kommentarer
Postat av: a

haha, wtf vilket jävla namn!

2011-08-10 @ 13:00:12
URL: http://hhallonpuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0