hatar rubriker



Den här bilden gör mig så jäkla ledsen, för den stämmer så bra. Jag har aldrig gett upp men jag har gett efter, och jag hatar det.

Jag har ändrat mig angående kalorier och att väga maten. Jag måste fan göra det för att behålla kontrollen. Jag ser på mig själv den här veckan och det känns som jag har hetsat i tre dagar. Men egentligen har jag bara hetsat en dag, och det var igår, i måndags åt jag så att jag vet att jag går ner i vikt och idag har jag bara ätit lunch.. inte så bara iofs eftersom det var en lunch ute med bröd potatis och sås och sånt men jag har ändå inte ätit något mer och det borde kunna vara en godkänd dag. Men det är för mycket. Jag har högre krav på mig själv, jag vill klara det här och jag vill inte vara personen som bara pratar om hur duktig hon ska bli utan sätta planerna i verket också.

Kommentarer
Postat av: a

du är duktig! alla ger efter någon gång, det kan jag garantera dig.



förresten, JA, vi kan ses idag :) text me!

2011-08-18 @ 09:42:21
URL: http://hhallonpuss.blogg.se/
Postat av: julia

vafan ?

varför har jag inte sett din blogg innan ?? haha välkommen till min bloglovin snygging <3

2011-08-18 @ 11:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0