Got something done this morning



Kom nyss hem efter att ha varit ute och sprungit i ca 25 minuter och sedan powerwalkat 35 min, sammanlagt en timma alltså. Känns så bra!

Jag blir alltid sugen på att träna mitt i natten men tänker att jag inte vågar gå ut och att det är för sent och mörkt, men vafan liksom, det är ju bara att gå ut!!
Dessutom.. är man inte lika rädd om livet längre så är man inte rädd att gå ut, man bryr sig inte.

Förr när jag hade hoppträning med min häst så var jag ofta ganska höjdrädd, vilket gjorde att jag höll tillbaka henne och sprången blev konstiga, men efter en incident som gjorde att jag bara ville försvinna så gick hoppningen super eftersom jag inte var rädd för någonting just då. Jäklar vad jag hoppade. Surt bara att man måste vara villig att byta ut livet för att hoppningen ska gå bra hehe..

Funderar på vad jag ska göra nu, plugga lite kanske. Mamma vill att jag ska köra ner henne och G till stationen imon kl 06.00 och det har jag lovat att göra så kan jag sova efter det. Kommer vara pigg på jobbet inatt då också så det blir ju bra yesbox!

Kommentarer
Postat av: a

åååh rider du? gud vad mysigt! eller ja det kanske var förr du menade. mysigt iallafall. :)

2011-08-27 @ 00:15:07
URL: http://hhallonpuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0