Control?



Lunchen gick bra, förutom att jag tog ett bröd till vilket jag direkt ångrade.. men efter det får jag en sån konstig känsla, det kändes som om det i vanliga fall brukar vara hetsdags när jag tycker att något är förstört. Jag ställde mig alltså och gjorde muffins. bra där eller vad? NEJ!
Mamma och jag var dessutom hemma ensamma ikväll och jag brukar alltid tjata om att vi aldrig ses som förr, innan hon träffade Mr G. Så hon tyckte vi skulle äta middag tillsammans och köpa något gott tills ikväll. sagt och gjort.
jag hatar det här. men det kändes inte som vanligt, och idag i affären trodde jag att jag skulle få panikångest för jag var nära på att börja gråta för att kontrollen bara drogs ur händerna på mig.

Har spytt som fan också och har en omgång kvar men idag fick jag riktigt ont runt hjärtat typ, när jag andas efter så hugger det till typ.. någon som vet något om sånt?

Jaja tappade kontrollen idag men trots det så känns det fortfarande som om det kommer gå mycket bättre än vad det brukar. konstigt.. men idag kunde jag bara inte kontrollera allt.

tog emot att skriva dethär inlägget, vill inte visa mig svag nu men det är vi alla ibland. Men trots det så känns det bra inför morgondagen..

godnatt

Kommentarer
Postat av: Stjärnmullvad

Dåliga dagar tar slut, tack och lov för det. Men det är starkt att du kan skriva om det i alla fall!

Själv är jag inne i sämsta perioden nu och vill bara att den ska ta slut.. Usch.

2011-08-29 @ 16:12:30
URL: http://stjarnmullvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0