VARNING - långt inlägg med knäppa tankar

Jag sitter uppe och kan inte sova.
Lyssnar på en massa gamla låtar, hittade en bra sida där det gick supersnabbt att ladda ner låtar, så nu har jag fört över en massa. Just nu är det aqua och spice girls haha. Lite nostalgi faktiskt.

Jag är sugen på att springa, springa iväg från allt, ge järnet och bara köra, men nu är det för mörkt för att jag ska vilja gå ut igen.. Varför är jag jämt så sjukt sugen att gå ut och springa mitt i natten? Man borde egentligen bara ge sig iväg ut och köra.

Har tänkt på hur underbart det vore att byta liv med någon för en dag, (vem försöker jag lura... kan jag få byta ut hela mitt liv från och med nu tack!)

Någon annan med andra förutsättningar, någon sjukt snygg männsika som bor i USA och vet exakt vad hon vill och hur hon kommer lyckas. Skulle så sjukt gärna bo i USA. Men där kommer man ju fan inte ens in. Jävla skitlagar asså. och ändå gnäller jag på att man tar in en massa folk från andra länder som bara ställer till med en massa jävla skit.
Det är ju någon län i här i Sverige som tar in fler utlänningar än vad hela usa gör tillsammans, kom inte på vilken del det var?? södertälje?  ääh bryr mig inte!

Jag vill inte vara jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0