Minus = bra morgon



Vägde mig idag och hade gått ner 1,5 kg känns ju faktiskt kalasbra, vet ju däremot om att det mest är vattenvikt. men så fort man ser lite minus så blir ju alla glada eller hur?!

Känns väldigt underligt eftersom det enda jag gjorde igår var att sova och kolla på tv, orkade inte göranågot annat alls. Inte ens sitta ute en stund i det jättefina vädret.

Hoppas jag inte går upp allt tills imon bara efter att ha fikat hos pappi ikväll, han kommer säkert vijla bjuda på mat och sånt också... men jag har bestämt mig för att unna sig i lagom mängd. Kommer bli så mycket bättre tror jag. Måste lära mig det är ju sämst på det bara.

Funderar på om jag ska äta något, men samtidigt vet jag ju att jag kommer äta sjukt mycket ikväll säkert så vet inte om jag borde äta något nu, något jättelitet kanske hmm svårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0